Skip to main content

Apabila aku sudah ada blog.......

Dengan nama ALLAH....bismillahirrahmanhirrahim..
assalamualaikum wbt....

Pertama sekali aku memang tak percaya yang aku dah ada belog skang ni...huh??yeke??mesti kawan2 aku trkejut pasni..hahaha
bukan apa, tujuan aku create blog ni semuanya adalah penceritaan tentang diriku sendiri...
pape yang aku post mungkin ade kaitan ngn seseorang,perasaanku,mengenai negaraku,makananku,rakan2ku dan semua yang berlaku dalam hidup aku la snang cter...
Tapi kalau ade la yang korang terasa atau tak puas ati atas kesilapan kata2ku, mntak maaf berbanyak la ye...
korang boleh komen tp DILARANG MENGUTUK!!oppppsss...kalau sesape terase paham2 la ye...haha
kita sesama islam dilarang mengutuk sesama kita....marilah bersatu atas nama ISLAM!!cewah...pndai cakap je tp tak reti nak buat..kihkih...

Aneway,kepada semua yang bakal masuk ke dunia aku, aku ucapkan SELAMAT DATANG dan SELAMAT MEMBACA ye!!!

p/s:Kutuk mengutuk adalah dilarang sama sekali...

Comments