Adsense Link 728 X 15;

Followers

Siapa Beruk???

Posted by Haluan Kiri Tuesday, November 30, 2010 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300
Ceritanya macam ni. Suatu hari aku online (bukan suatu ari tp setiap ari..hahaha) untuk bukak facebook. Al-maklumlah kat umah aku ni ade internet, so segala kemudahan jalur lebar ni telah memudahkan aku untuk berhubung dengan sesiapa saja tak kira di mana orang tu berada. Aku ni memang berminat untuk ketahui isu semasa negara. Kadang-kadang kawan aku cakap aku ni terlalu over pasal politik. Diorang nak cakap ape kat aku lantak la asalkan aku tak campur urusan diorang dan aku memang suka bicara pasal pilitik ni. Sebabnya aku nak tau perkembangan semasa negara. Takkan itu pun salah??bukannyer aku caci maki pemimpin terang-terang kan??haha...Ooooppsss...bila sebut pasal caci maki ni, aku nak kongsi dengan kawan-kawan semua tentang apa yang aku search kat google. Pada asalnya aku nak tau tentang BERUK. Tau ke beruk tu apa??beruk tu sedara mare dengan monyet lah...aku nak cari sebab aku nak cari gambar untuk dibuat lukisan oleh sekumpulan kanak2 di tempat kerja aku (Kelas Tusyen Cikgu Maryam...promote sket..haha) . So, aku pun search je la tapi dengan tak semena-mena terkeluar nama seorang pemimpin ni. Aku malas nak citer, korang tengok je la..nah siap printscreen lagi tuh!


Sila klik image kalau nak tengok dekat-dekat. Bende ni bukan main2 tapi betul2 tau. Tak percaya tak pe lah tapi aku cabar korang search. Dapat same tak macam aku.  Hahaha..kelakar tahap cacing kerawet la si google ni..!!pandai betul depa buat kan??haha...ape lagi Pemuda Umno??Tolong ISA kan si google ni..Kah..kah..kah... buat kawan-kawan LU PIKIRLAH SENDIRI!!
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com