Adsense Link 728 X 15;

Followers

Hostel Baru!!

Posted by Haluan Kiri Thursday, January 20, 2011 3 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300
Alhamdulillah rayuanku kali ini diterima setelah 2 minggu aku menumpang di rumah sewa member aku di seksyen 7 Shah Alam dan ini kali ke-2 aku menginap di kolej jati dan sebenarnya ini dah masuk kali ke-6 aku berjaya dapat menginap di kolej.









Ramai kawan aku offer duk di rumah sewa tapi aku tak nak. Bukan tak nak tapi aku ni takut tak mampu nak bayar sewa rumah bila cukup bulan nanti maklumlah aku ni bukan orang kaya. Duit dapat pun pinjaman je. Cukuplah aku dah dapat kolej ni at least dapat kurangkan sikit beban kos sara hidup aku di UiTM memandangkan akhir-akhir ini harga semua naik maka segala perbelanjaan akan turut meningkat.

p/s: yuran kolej RM 210 per semester compare menyewa rumah dalam RM 150 sebulan mana lagi berbaloi??
Adsense Content. bottom of article

3 comments:

Anonymous said...

bukan pasal berbaloi bro.
sume pasal life....
kalau kau rase happy dduk kolej.
jumpe n berkenalan dgn org yg kau x kenal setiap sem.
kalau kau suke mcm 2 ok la.
tp some x suke....

Zhafran Fauzi said...

yerp...agreed...
depends jgk sbnanyer....
bg aku, aku lg prefer duk kolej sbb jimat duit..
duk umh sewa pn ok je sbb mmber sume da knal...nk stdy pn snang...
tapi kos duk umah sewa tinggi la...

Anonymous said...

ok.xpe.
kadang2 masalah duit ni memang payah gler nk elak.
tp bile mbe kondem pasal kau dduk kolej.
kau buat x tau je.
dont mention about xde duit.miskin.etc.
sebab kalau miskin.kau x sambung study bro.
peace.

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com