Adsense Link 728 X 15;

Followers

Gambar Dahlia Teck bersama Khairul Fahmi Che Mat?

Posted by Haluan Kiri Sunday, August 7, 2011 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

Inilah gambar wanita bernama Dahlia Teck yang disebut sebut mempunyai hubungan mesra dengan penjaga gol Khairul Fahmi Che Mat. Dahlia Teck dikatakan menyebabkan Khairul atau KFCM sekarang berubah dan membuatkan hubungan Khairul dengan tunangnya Elia (Jejariruncing) renggang dan bermasalah.
Gambar Dahlia Teck yang dikatakan ada hubungan dengan KFCM

Ada lagi gosip mengatakan KFCM sanggup beli kasut 3 pasang untuk Dahlia Teck ni. Apakah betul KFCM memang ada hubungan mesra dengan Dahlia Teck. Di Facebook Elia, kelihatan Elia rasa bengang dan merasakan Khairul sudah banyak berubah dan sanggup meninggikan suara dengan ibu Elia yang cuba menegurnya. Nampaknya macam serius aje. Kalau benar skandal KFCM dgn Dahlia Teck, besar dugaan terhadap Elia. Maklum saja le , mereka baru saja bertunang. Orang kata masa bertunang ni lah macam macam dugaan boleh berlaku. Diharapkan Elia bersabar dan kuat menghadapi dugaan ni.
Elia bengang dengan Khairul Fahmi ( facebook)
Siapa perempuan bersama KFCM. Adakah Dahlia Teck?
TERKINI gambar DALIA Teck berpegangan tangan bersama jejaka yang dikatakan popular dan seiras APEK..hhuhu( atas ni memang bukan le) tapi yang ni ….gambar tu diambil di Universal Studio Singapore ..kuang3x!!
setelah di zoom
Apek dan Dalia di Universal studio Singapore
credit to oh bulan
Sumber: nurizspace.com
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com