Adsense Link 728 X 15;

Followers

Gambar Apex, Dahlia Berhibur Cetus Kontroversi

Posted by Haluan Kiri Monday, October 31, 2011 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

Gambar Apex, Dahlia Berlibur Cetus KontroversiKUALA LUMPUR – Memang heboh di blog-blog hiburan yang menyiarkan penjaga gawang gol pasukan bola sepak negeri Kelantan, Khairul Fahmi Che Mat atau dikenali sebagai Apex, berhibur bersama Dahlia Teck dan beberapa rakan seksinya yang lain.
Gambar-gambar tersebut bukan sahaja disiarkan oleh Oh! Bulan, Rotikaya.com atau Media Malaya.com sahaja, malah turut disambut oleh beberapa blog politik terkenal seperti Empayar Pemuda dan Keris Pusaka berkenaan perkembangan terbaru Apex yang berasal dari Kelantan itu.
Media Malaya.com yang menerima gambar-gambar tersebut melalui emel diberitahu oleh pengirimnya bahawa Apex, Dahlia dan rakan-rakan mereka berhibur di sebuah restoran eksklusif, Werner’s, di Changkat Bukit Bintang baru-baru ini.
Laman web Oh! Bulan yang menyiarkan gambar-gambar dari Media Malaya.com itu turut mempersoalkan mengenai beberapa botol minuman keras yang terdapat di atas meja di dalam gambar tersebut.
“Tidak dapat dipastikan samada mereka adalah pemilik minuman keras diatas meja, namun dalam gambar menunjukkan beberapa botol minuman keras yang sudah dibuka,” kata laman web hiburan terkenal itu.
Bagaimanapun, Oh! Bulan meminta para peminat industri hiburan tanahair untuk berfikiran positif terhadap Apex dan Dahlia.
Rotikaya.com pula menyifatkan Khairul Fahmi sebagai lebih ‘Kuala Lumpur” sifatnya merujuk kepada gambar yang tersiar itu.
“Tetapi nampaknya penjaga gawang pasukan kebangsaan ini semakin hari semakin Kuala Lumpur sifat’nya.. Bagus,” kata pemilik laman web tersebut, tidak tahu sama ada kenyataan itu ikhlas atau menyindir.
Berikut adalah beberapa keping gambar yang dimaksudkan:

Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com