Skip to main content

Burger bersaiz XXL


Teringin merasa burger bersaiz besar??Anda mungkin tidak percaya jika burger bersaiz XXL berada dihadapan anda. Ini buktinya!



Lokasi kedai burger ini tidak berapa jauh dan punyai banyak cawangan. Salah satu cawangan terletak di Seksyen 7 Shah Alam.



Rata-rata pengunjung kedai burger ini kebanyakkannya student-student IPT termasuk UiTM,MSU,PTPTL dan ada juga yang datang dari luar termasuk Utara dan Pantai Timur Semenangjung.



Apa yang menarik admin, kedai ini memaparkan konsep burger yang berlainan sekali dari kedai burger yang lain. Admin memang antara customer tetap kedai burger Yazid ini dan rasa burger memang sedap dan boleh tahan. 

Kelainan yang ada pada kedai ini adalah mereka membuat burger sendiri iaitu 'home made' burger dari kambing,rusa,arnab dan satay. 

Burger bersaiz XXL memang benar wujud seperti yang anda lihat di sini dan harga yang ditawarkan bergantung kepada jenis burger dan berat iaitu sekitar RM 30- RM 40.


Admin hanya tumpang iklankan kedai ini kerana pada pendapat admin, ia adalah sesuatu yang membanggakan orang melayu yang secara tidak langsung berjaya dalam dunia perniagaan burger. Syabas admin ucapkan.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi Tuan punya kedai di alamat berikut:
EMAIL : yazidburger@gmail.com



Comments