Adsense Link 728 X 15;

Followers

Angkat Berat Wanita Olimpik…Bila Bulu Ketiak Jadi Bahan Bualan

Posted by Haluan Kiri Tuesday, August 7, 2012 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300
Angkat Berat Wanita Olimpik...Bila Bulu Ketiak Jadi Bahan Bualan

Namanya Seen Lee, 29, jaguh angkat berat yang mewakili negaranya, Australia dalam Olimpik 2012
Bertanding dalam kategori 63 kilogram, Lee nampaknya gagal dalam percubaan mengangkat besi seberat 106 kilogram (snatch).
Namun yang menjadi perbualan di dalam FB dan Twitter bukannya kekalahannya itu, tetapi ketiaknya yang dipenuhi bulu!
Malah ia menjadi bahan lawak dalam internet.

Tidak diketahui mengapa Lee memilih untuk membiarkan bulu ketiaknya ‘merimbun’ daripada mencukurnya seperti mana kebanyakan atlit wanita lain dalam sukan tersebut.
Untuk rekod, Lee adalah pemegang rekod angkat berat di negaranya dan merupakan seorang jurutera.
Yang pasti, kehadirannya di Manchester telah mencetuskan ‘fenomena’ tersendiri…ya, dengan caranya yang juga tersendiri! – Mynewshub.my
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com