Adsense Link 728 X 15;

Followers

KAMI ajak mahasiswa turun Janji Demokrasi

Posted by Haluan Kiri Wednesday, August 29, 2012 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

KUALA LUMPUR: Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami) menggesa dan mengajak anak muda khususnya mahasiswa untuk turun bersama dengan sasterawan rakyat Datuk A. Samad Said pada program Janji Demokrasi, 30 Ogos ini di Dataran Merdeka.
 Timbalan Presiden Kami, Khalid Mohd Ismath berkata, Kami merupakan salah sebuah anggota jawatankuasa dari pihak mahasiswa dalam gabungan Janji ingin mengajak mahasiswa dalam memainkan peranan bagi menunjukkan kepada kerajaan peri penting tuntutan rakyat dari golongan muda.
 “Kami telah mula mengedarkan handbill mempromosikan Janji Demokrasi,” katanya dalam satu kenyataan.
 Oleh itu, kata beliau Kami berharap pihak yang berkuasa tidak mengambil langkah kurang bijak pada malam tersebut memandangkan malam itu akan dihadiri bukan sahaja golongan biasa, tetapi golongan terpelajar seperti mahasiswa dan pensyarah.
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com