Adsense Link 728 X 15;

Followers

[Video] Mayat dikeluarkan dari perut buaya!

Posted by Haluan Kiri Wednesday, August 1, 2012 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

Buaya merupakan haiwan yang sangat digeruni kerana kemampuannya untuk membunuh manusia dan haiwan.
Kemampuannya bergerak dalam diam sebelum melibas dan membaham mangsanya sering menjadi igauan ngeri sesiapa saja terutama yang mendiami kawasan pinggiran sungai.
Di sini disertakan sebuah klip video mengenai bagaimana usaha orang ramai mengeluarkan mayat dari perut seekor buaya yang berjaya dibunuh.
Video yang tidak diketahui lokasi dan tarikh ini secara tidak langsung membuatkan kita teringat pepatah Melayu lama…air yang tenang jangan disangka tiada buaya! –Mynewshub.my


Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com