Adsense Link 728 X 15;

Followers

Bertukar.com – Membolehkan Para Penjawat Awam Bertukar Tempat Kerja Satu Sama Lain

Posted by Haluan Kiri Sunday, December 16, 2012 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

Bagi para penjawat awam, mungkin kadang-kala tidak mengemari apabila diberikan pertukaran lokasi ke sesuatu kawasan, dan mungkin anda mencari rakan lain yang boleh bertukar dengan anda secara sukarela. Untuk memudahkan perkara ini, salah satu perkhidmatan baru yang diperkenalkan adalah Bertukar.
Bertukar.com dibangunkan oleh pembangun bebas, memudahkan seseorang penjawat awam yang ingin membuat pertukaran tempat kerja, menggunakannya dan menemui mereka yang lain yang ingin melakukan perkara sama.
Ia membawakan antaramuka yang ringkas dan mudah digunakan, disamping proses pendaftaran yang pantas. Untuk mengiklan pertukaran lokasi pula, seseorang itu hanya perlu memilih kod kerja dan kemudiannya lokasi.
Pembangunnya mengatakan yang mana ia dibina sebagai projek sampingan dalam usaha untuk memudahkan penjawat awam mengiklan pertukaran mereka, disamping mencapai kepada lebih ramai penjawat awam.
Buat masa ini, ia masih lagi baru dan pada masa yang sama, pembangunnya turut sama menyediakan kod sumber pembangunan web berkenaan di GitHub.
Layari Bertukar.com
Sumber: http://amanz.my/
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com