Adsense Link 728 X 15;

Followers

Kenyataan terbaru PDRM tentang kes pergaduhan di Sungai Petani

Posted by Haluan Kiri Wednesday, December 19, 2012 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300
HEA IPD KUALA MUDA PERHATIAN :

 

PADA 18/12/2012 JAM 2330HRS YDHSAC DATO ABDUL GHAFFAR
BIN RAJAB TIMBALAN KETUA POLIS KEDAH TELAH MENGADAKAN
SIDANG AKHBAR DI IPD KUALA MUDA BAGI MEMPERBETULKAN BERITA PALSU BERKENAAN KEADAAN HURU HARA DI DAERAH KUALA MUDA , SG PETANI KEDAH
SEPERTI MANA DIGEMBAR GEMBURKAN DI BLOG , FACEBOOK ,
TWITTERS DAN SMS OLEH PIHAK YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB . 
KEADAAN KESELAMATAN DAN KETENTERAMAN AWAM DI DAERAH KUALA MUDA ADALAH SELAMAT DAN TERKAWAL WALAUPUN TELAH BERLAKU INSIDEN PERGADUHAN ANTARA BEBERAPA PEMUDA MELAYU DAN PEMUDA INDIA PADA
19/12/2012 AWAL PAGI . KESEMUA YANG TERBABIT DI DALAM KES TERSEBUT TELAHDITANGKAP (SERAMAI 13 ORANG TERDIRI DARI MELAYU DAN INDIA ) , MANGSA JUGA TELAHDIRAWAT DAN HANYA TINGGAL SEORANG SAHAJA YANG MASIH DIRAWAT DI HOSPITAL SULTAN ABDUL HALIM DARI 5 ORANG YANG TERCEDERA . EKORAN INSIDEN TERSEBUT , PIHAK PDRM TELAH MENGAMBIL TINDAKAN AWAL DENGAN KAWALAN KESELAMATAN SEPERTI FRU , LSF , MPV , JSJ , NARKOTIK , SB DAN ROADBLOCK DI SEMUA LOKASI DI DALAM
DAERAH KUALA MUDA BAGI MENJAMIN KESELAMATAN ORANG
AWAM KHUSUSNYA . 
PESANAN DARIPADA YDH SAC
DATO' ABDUL GHAFAR BIN RAJAB
UNTUK SEMUA MASYARAKAT
MALAYSIA AMNYA .



Kenyataan bawah ini ;


Rujukan sini 


Telah dinafikan oleh pihak PDRM sendiri melalui sidang akhbar tersebut. Sampai melibatkan FRU dansebagainya jelas ia seriyus kerana melibatkan samseng2. Samseng2 ini pula kita tak faham apa motif mereka tetiba bergadoh besar sehingga melibatkan orang awam plak. 

Namun, samseng2 tersebut telah ditahan dan orang awam yang menjadi mangsa sedang dirawat.


Artikel berkaitan : sini. 


Sumber: http://sozcyili.blogspot.com/
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com