Skip to main content

HASSAN ALI MASIH DALAM SUASANA HILANG AKAL..


Hassan Ali
Hassan Ali memberi komen diatas penyertaan bekas MENTERI BESAR SELANGOR (Mat Taib) ke dalam PAS.
Mat Taib masuk PAS kerana ingin berbakti dan bersama memperjuangkan Islam. Kerana pas mempunyai pejuangan roh Islam.
Hassan Ali memberi komen, didalam PAS tiada lagi perjuangan Islam, tiada apa yang ada didalam PAS, perjuangan PAS sudah tergelincir dari landasan asal. Roh Islam yang dicari ada didalam UMNO kata Hassan Ali.
Dalam PAS banyak pelesit golongan anwarinas yang berpandu kepada Ketua Umum Keadilan DS Anwar Ibrahim. Dalam UMNO ada ruang dan ada roh Islam kata Hassan Ali.
Hassan Ali ini siapa? Pernah memegang jawatan tinggi dalam UMNO ke? Mat Taib tu dulu bekas Menteri Besar Selangor. Dan dia pun pernah bertanding jawatan Naib Presiden UMNO. Dia lebih tahu apa yang ada dalam PAS dan apa yang tiada dalam UMNO.
Dia orang lama.. Dia lebih tahu apa yang berlaku dalam UMNO.. Yang Hassan Ali ni janganlah terlalu tunjuk sangat mengampu tu! Buat orang tergelak dengan sikap mengampu Hassan Ali Kayu Jati tolol ni. KAH KAH KAH
sudah2 lah Hassan Ali, karier mu akan tamat PRU13 ini. Lepas tu bolehlah teruskan kerjaya sebagai pakar motibasi. Just for pencacai UMNO saja. Orang lain tak mau dengar dengan kelentong kau tu.

Comments