Adsense Link 728 X 15;

Followers

Syiah rancang serang Mekah!

Posted by Haluan Kiri Saturday, August 17, 2013 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

Jurucakap Syiah mendedahkan rancangan mereka untuk menyerang Mekah!!
"Faiz Shakir", salah seorang jurucakap Hizbullah secara langsung dalam sebuah rancangan tv di OTV:

"Hisbullah tidak dapat dimusnahkan, ianya yang terkuat dikalangan negara-negara Arab, lebih kuat dari empayar-empayar diseluruh dunia dari segi ekonomi, ketenteraan dan sosial, apa yang kamu fikir?

Kami tidak takut dengan ancaman Bandar Ibn Sultan ( seorang putera raja Qatar yang mengancam untuk menyerang Bashar) malah Saudi sekalipun dengan seluruh kekuatannya, dari raja mereka hinggalah kepada rakyat mereka yang terakhir, mereka fikir mereka siapa? Jika mereka mengebom Qasiun Damsyik (tempat dimana kekuatan Bashar pada paras maksimum), kami akan menyerang Mekah dihadapan kepala mereka sendiri.

Sejarah Islam - Syiah menyerang dan memusnahkan kaabah pada 929-952 Masihi.


Wartawan: "Mekah? Bukankah itu tempat suci bagi mereka?"

"Faiz Shakir": Biarkan aku bercakap, aku tidak kisah semuanya lagi, ini adalah fakta, kami akan memusnahkan Mekah dan Madinah, dan juga Jeddah dan Riyadh dengan mereka semua yang ada dan tinggal dalam bandar-bandar ini, ini adalah fakta strategi. Kewujudan kami lebih penting dari 'batu-batu' dan 'bukit-bukit' mereka.

Wartawan: (masih lagi dalam keadaan terkejut!!) Siapa yang akan memusnahkan Mekah? Iran? Syria? Hisbullah?? Tempat itu adalah tempat suci bagi mereka!!!

"Faiz Shakir": Aku tidak akan mendedahkannya, tapi jika mereka mengancam kami, kami tahu bagaimana untuk membalas ancaman itu. -http://www.youtube.com/watch?v=vG0kmsIYYms

Sejarah Islam - Syiah menyerang dan memusnahkan kaabah pada 929-952 Masihi.

Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com