Adsense Link 728 X 15;

Followers

10 pemain Selangor bakal keluar?

Posted by Haluan Kiri Saturday, September 21, 2013 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

JDT beri tawaran lumayan musim depan

Kuala Lumpur: Tawaran lumayan dari kelab lain antara punca utama Selangor gagal mengekalkan 10 pemainnya musim depan termasuk penyerang berbisa, Amri Yahyah yang dikatakan bakal menerima gaji sekitar RM85,000 sebulan bersama Johor Darul Takzim (JDT).


Sekurang-kurangnya tiga kelab dilaporkan sudah mula berunding dengan 10 pemain berkenaan sejak awal bulan ini dan pihak pengurusan Selangor tidak berupaya membuat tawaran balas memandangkan gaji yang ditawarkan terlalu tinggi.


“Persatuan Bola Sepak Selangor (FAS) masih menunggu jumlah dana yang disediakan untuk pasukan musim depan, tetapi jika berdasarkan bajet tahun ini sudah tentu persatuan tidak mampu untuk mengatasi tawaran kelab-kelab berkenaan.

“FAS juga terpaksa melepaskan Amri kerana gaji yang ditawarkan terlalu tinggi, lagipun ia baik untuk masa depan pemain itu yang sudah lama bersama Selangor. Beberapa pemain juga bakal menyusul jejak Amri tetapi proses rundingan sedang berjalan,” kata sumber yang rapat dengan FAS.


BERITA HARIAN
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com