Skip to main content

Tolong Follow blog aku...=(

Entri kali ini agak sedih. Tapi geram +jelez jgk sbnanyer. Nak tau sebab apa??

Sebab utama adalah...saya dah kalah dengan adik perempuan saya!!! Dia baru seminggu buat blog dan ini hasilnya

 Baru seminggu da 47??WTF??
Berbulu la syial bila tgk follower blog dia. Aku (ttbe kuar 'aku' plak..dah bengang cmni ar..haha) punyer la da lme buat blog ni..berzaman da korag tau x??ceehh..padahal baru je buat bulan Oktober tahun ni..hehe..Korang mesti nak tau follower aku bape ekor kan??ehhh silap2..bpe orang kan??hah..ni laa pengikut setia aku..

 Papepn tahniah kpd yg follow blog aku

Korang kesian tak kat aku??kesian kan??jadi kalau kesian tu tlong2 lah follow blog aku..jangan singgah je..terus follow tau..aku cube nak lawan ngn adik ira aku tu..

*Bayangkan kalau korang jadi aku...malu siot!!!tak tau nak sorok kat mana muke ni...haddoiiii

p/s: ada hadiah special utk 100 follower pertama aku..so,nak follow tak??hehe..plizz...

K lah kawan-kawan...aku nak tido dlu..chow...gud nitez....ZZZzzzzzzz...zzzzzz

 ZZZZzzzzzz....zzzzzzzzzz..(dgn harapan akan bertambah follower blog aku esok)

Comments

  1. Yaaa.. akak dengar rintihan kamu.

    Akak sudah selamat follow blog kamu. Senyum selalu ya

    ReplyDelete
  2. hehe..thanx ye kak...happy sgt cz skang ni dah masuk 30 follower..hehe.. =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-