Skip to main content

Jemputan ke parti liar!

Kali ni HK ingin mendedahkan kepada umum tentang 1 parti liar yang melibatkan golongan melayu ISLAM. HK dapat jemputan dari seorang kawan yg HK sendiri tak pasti macam mana dia boleh invite HK ke parti ni.


HK sempat print screen sekali dan korang boleh tengok sendiri aturcara parti tu berlangsung.Klik imej untuk lihat paparan lebih jelas.








HK tau ni kerja sape dan tujuan HK dedahkan kat sini pun sebab nak mintak tolong kawan-kawan blogger sekalian minta dedahkan parti ini. Yang sedihnya parti ini dianjurkan oleh orang melayu yang beragama ISLAM!

Ni antara penganjurnya. Lihat pada nama FB mereka. Adakah mereka orang melayu?ISLAM tu HK tak pasti tapi jarang sangatlah HK jumpa orang melayu tapi agama bukan ISLAM.





HK malas nak cerita banyak takut nanti kalau salah bagi info korang salahkan HK pulak. Nak tau lebih lanjut tentang parti ni korang boleh tengok event tu di sini.



Comments

  1. Apa nak jadi dengan orang melayu sekarang ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-