Adsense Link 728 X 15;

Followers

Lakonan Disebalik Tabir Datuk T

Posted by Haluan Kiri Sunday, March 27, 2011 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300
Memandangkan suasana Politik negara kita makin lama makin kotor jadi aku tak nak sembang lebat dengan korang, cukup lah korang tengok video ni betul2. Mungkin ini lah skrip Konspirasi Anwar kali ke berape tah. Aku pun dah bosan orang asyik serang Anwar je. Balik2 modal liwat pastu skang ni pasal zina pulak dah...Dah layan video ni...zazzzzzzzzzz.....



p/s: Setahu aku mana2 orang yang disyaki terlibat dalam menyebarkan video porno akan dikenakan tindakan undang2. Aih Datuk T takkan nak biar lepas je???

“Tiada seorang pun boleh : (a) ada atau menyebabkan dirinya ada dalam milikan, jagaan, kawalan atau pemunyaannya; atau. (b) menyebarkan, menayangkan, mengedarkan, mempamerkan, membuat, mengeluarkan, menjual atau menyewakan, apa-apa filem atau bahan publisiti filem yang lucah atau yang selainnya bertentangan dengan kesopanan awam”.Seksyen 5(1) Akta Penapisan Filem 2002

Lu Pikirlah Sendiri!!!
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com