Adsense Link 728 X 15;

Followers

Leman Raja Lawak CABAR Ibrahim Ali berdebat!

Posted by Haluan Kiri Monday, January 16, 2012 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300
Makin berseri dunia artis sekarang. Ada yang terlibat dengan skandal. Ada yang terlibat dengan dakwah. Dan ada yang mula aktif terlibat dengan politik. 

Yang terbaru leman raja lawak telah mencabar ibrahim ali yang juga ahli parlimen bebas dari pasir mas dan ketua kepada pertubuhan bukan kerajaan, PERKASA melalui laman facebook untuk berdebat.

Lihat bawah neh. Cabaran debat yang dikemukakan oleh leman raja lawak ;






Adakah Ibrahim Ali akan menerima jemputan debat neh? Sama2 kita nantikan respon balas dari tuan punya badan.



Dari blog EH Gossip

Sumber asal : disini 
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com