Adsense Link 728 X 15;

Followers

Mahasiswa IPT Dijangka Terima PTPTN 25 Februari-3 Mac 2012

Posted by Haluan Kiri Tuesday, February 21, 2012 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300
Kuala Lumpur, 20 Feb : Maklumat terbaru yang diterima melalui beberapa sumber pentadbiran Institut Pengajian Tinggi Awam menyatakan pembayaran pinjaman PTPTN bagi mahasiswa semester dua sesi 2011/2012 dijangka akan diterima seawal-awalnya 25 Februari ini.
Dan menurut kenyataan itu lagi, penerimaan pinjaman itu diberitakan lewat sedikit berikutan proses kemas kini data di peringkat IPT masing-masing berdasarkan keputusan peperiksaan semester lalu.
“Para pelajar akan terima seawal-awalnya 25 Februari ini dan paling lewat pun minggu pertama Mac 2012.
“Untuk biasiswa JPA, ianya akan mula diterima dua minggu selepas bayaran pinjaman PTPTN selesai.”, ujar kenyataan terbabit hari ini. – GZDaily
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com