Adsense Link 728 X 15;

Followers

Benarkah Bumi Akan Bergelap Pada 23,24 dan 25hb Disember 2012?

Posted by Haluan Kiri Friday, November 9, 2012 1 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

Pihak NASA menjangkakan akan berlaku fenomena bumi akan gelap selama 3 hari iaitu bermula pada 23, 24 dan 25 Disember 2012. Apakah ini satu bencana atau anugerah? Entah benar atau tidak ianya hanyalah ramalan manusia sahaja.


Para Saintis NASA menjangkakan perubahan alam semesta dengan kegelapan penuh pada bumi selama 3 hari bermula pada 23 Disember 2012 bukanlah akan berakhirnya usia  dunia, tapi ini adalah “Penyejajaran Alam Semesta“, di mana matahari dan bumi akan berada pada satu garis lurus untuk pertama kalinya. Bumi akan bertukar tempat dari dimensi ke 3 ke dimensi 0, lalu bertukar lagi ke dimensi ke 4.

Semasa proses pertukaran ini, seluruh alam akan menghadapi perubahan besar, dan kita akan melihat dunia yang baru (Dark of the Earth). Dunia gelap tanpa sinar, tanpa cahaya matahari.


Sebelum ini, dihebohkan juga di dunia maya, kononnya pada 15 Ramadhan 2012 yang baru lalu, dikhabarkan akan berlaku sesuatu yang aneh.  Ianya berkaitan dengan satu suara besar yang bakal menghancurkan ramai umat di dunia ini yang bersamaan dengan  hadis nabi pasal huru hara besar yang akan jadi pada tengah malam pertengahan bulan Ramadhan iaitu hari jumaat 15 Ramadhan.  

Gambaran yang lebih jelas ialah bumi ini yang akan mengejutkan semua orang yang sedang tidur, berkenaan satu suara yang amat dahsyat akan kita dengar dekat langit, bukan kiamat tapi huru hara tersebut akan melenyapkan umat manusia di atas muka bumi ini sebanyak 2/3, yang tinggal cuma 1/3 sahaja.

Itu kisah 15 Ramadhan yang lalu dan Alhamdulillah..... pada tarikh tersebut tiada berlaku kejadian seperti yang dihebohkan.  

Banyak perbahasan tentang apa yang akan terjadi 3 hari tersebut tapi ramai yang tidak percaya. Bukan tidak percaya, semua itu hanya ramalan dan kesahihannya hanya akan terbukti pada tarikh tersebut.

Oleh itu!, kita tunggu dan lihat je lah nanti pada 23, 24 dan 24 Disember 2012 samada ianya benar-benar berlaku atau sebaliknya. Tapi kalau benar-benar terjadi, sekurang-kurang kita dah tahu dan bersedia menghadapi dunia baru selama 3 hari tu nanti.

Adsense Content. bottom of article

1 comments:

nick & nurul said...

dalam Al-Quran ad tulis..selepas bumi gelap selama 3 hari.. dajjal laknatullah akan keluar..:( harap2 ini xtrjadi..

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com