Adsense Link 728 X 15;

Followers

Manifesto Aku Janji Jilat Ludah Sendiri

Posted by Haluan Kiri Monday, April 8, 2013 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

Mukhriz Mahathir berkata janji Barisan Nasional (BN) untuk menurunkan harga kereta antara 20 hingga 30 peratus jauh lebih bijak berbanding tawaran yang dibuat oleh Pakatan Rakyat.

Sebelum ini para pencacai melalak meracau memburukkan Pakatan Rakyat.




Muhyiddin Yassin berkata, penurunan harga kereta secara mendadak akan menjejaskan pembangunan industri automotif tempatan secara keseluruhan.


Manifesto pembangkang boleh menjejaskan pertumbuhan ekonomi negara yang kini berkembang pesat. kerana pelaksanaan manifesto itu melibatkan implikasi ekonomi yang besar, kata Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Dr. Awang Adek Hussin.








Ulasan: 

Ini bermakna Manifesto Pakatan Rakyat adalah sesuatu yang realistik dan boleh dilaksanakan!

Bukankah Umno/Bn terpaksa menjilat ludah mereka sendiri?

Jika tidak mengapa Manifesto Aku Janji Umno/Bn turut meniru menurunkan harga kereta?



Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com