Adsense Link 728 X 15;

Followers

Gosip Sham Kamikaze Berbini Dua Tidak Betul!Ini Jawapannya

Posted by Haluan Kiri Friday, April 13, 2012 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300




Faradila & Sham - Hanya Ini 

From: adlan@kalstaronline.com
To:  sedakasejahtera@gmail.com

Subject:
  Sham Kamikaze Kahwin 2

Assalamualaikum tuan blogger, Saya sebagai teman rapat saudara Sham Kamikaze amat terpanggil sekali untuk meluahkan rasa tidak puas hati dengan fitnah yang anda tampilkan di laman blog anda yang secara tidak langsung merosakkan dan meruntuhkan masjid yang di bina dengan ikatan kasih sayang atas jalan  الله.Justru dengan ini saya amat mahukan pihak blogger tampil untuk meminta maaf secara terbuka atau tindakan mahkamah akan diambil atas tindakan tidak beretika dari pihak anda.
Sekian terima kasih jazakallah khairan kathira.semoga Allah merahmati anda.

Berita yang mengatakan sham kamikaze kahwin lagi satu ada dimuatkan dalam blog sedaka sejahtera.Terima kasih Kepada kawan syam yang menjelaskan situasi sebenarnya
Adsense Content. bottom of article

0 comments:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang menyalahi undang-undang negara. Semua komen yang dibuat adalah milik peribadi dan tiada kena mengena dengan pihak admin. Admin berhak membuang/delete komen yang berunsur hasutan dan tidak beretika.
-HK-

Penafian

1. Segala artikel di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dan informasi sahaja. Ia bukan nasihat rasmi atau akan berkesan atau berguna untuk pembaca.

2. Segala praktik yang pembaca lakukan melalui pembacaan sesuatu artikel di blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca itu sendiri sama hasilnya untung atau rugi. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya.

3. Tidak dijamin segala artikel di blog ini memberikan hasil seperti mana yang dinyatakan. Terdapat banyak faktor yang menentukannya.

4. Segala komen yang diberikan oleh pembaca adalah di bawah tanggungjawab mereka sendiri jika ia melanggar undang-undang negara. Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atasnya atau ke atas individu tersebut.

Sekian untuk makluman dan tindakan anda. Sebarang kemusykilan dan pertanyaan bolehlah dihantar ke email beralamat haluankiri86@gmail.com